Dołącz do Zespołu GovTech Polska jako:

Office Manager

GovTech Polska to nowy sposób otwarcia państwa na pomysły utalentowanych osób i zaproszenie ich do wspólnego rozwiązywania istotnych społecznie wyzwań, poprawy warunków życia czy efektywności działania sfery publicznej. Słowem-kluczem jest współpraca. Dzięki niej bowiem obywatele i państwo mogą budować rozwiązania – często z wykorzystaniem najnowszych technologii – dla innych ludzi. Co robiliśmy w zeszłym roku możecie zobaczyć tutaj.

Poszukujemy Office Managera, który będzie miał wyjątkową możliwość bycia w samym centrum działań projektowych Zespołu GovTech Polska i uczestnictwa w każdym z nich, oraz poznawania na wylot struktury oraz sposobu działania dziesiątek instytucji partnerskich.

POWIERZYMY CI:

  • Wsparcie dyrekcji w ich bieżących zadaniach (m.in.: zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych);
  • Koordynację przygotowywania materiałów na spotkania, obieg dokumentów w instytucji;
  • Bieżącą komunikację i współpracę z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami;
  • Sporządzanie i redakcję pism, kompletowanie i przekazywanie korespondencji;
  • Wsparcie administracyjno-logistyczne projektów realizowanych przez pracowników Departamentu GovTech Polska w KPRM oraz członków Zespołu ds. Programu GovTech Polska;
  • Monitoring stanu zamówień publicznych Departamentu oraz prowadzenie uzgodnień z innymi komórkami instytucji;
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, finansowo-księgowej, prawnej oraz spraw pracowniczych;

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

  • Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Zdolności szybkiego przyswajania dużych ilości informacji z różnych dziedzin;
  • Umiejętności organizacyjnych i analitycznych, a także kreatywności w wypracowywaniu modeli nawiązywania relacji z oraz pomiędzy nienawykłymi do współpracy ze sobą grupami;
  • Umiejętności sprawnego nawigowania po strukturach organizacyjnych różnych organizacji, oraz reagowania na zmiany w zakresie zmian kompetencyjnych, jak również rozstrzygania sytuacji spornych;
  • Świetnej organizacji czasu pracy;
  • Skrupulatności;
  • Komunikatywności;
  • Zdolności negocjacyjnych;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Chęci stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • Zdolności analitycznego myślenia;
  • Wykształcenia wyższego.

OFERUJEMY CI:

  • Pracę przy projektach o zasięgu krajowym i międzynarodowym – w sercu polskiego sektora publicznego (KPRM);
  • Udział w tworzeniu nowoczesnej macierzowej organizacji w sektorze publicznym od podstaw;
  • Udział w międzynarodowych konferencjach oraz innych delegacjach;
  • Pracę w ambitnym i młodym zespole;
  • Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);
  • Umowę o pracę w dobrze skomunikowanej (choć  nie zakorkowanej) części Warszawy – naprzeciwko Łazienek.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wypełnienia formularza online. Rekrutacja potrwa do 2 lutego lub obsadzenia wszystkich wakatów.