Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo

Stwórz Wirtualnego Asystenta, czyli inteligentną wyszukiwarkę połączoną z Bazą Wiedzy.

Zapraszamy do konsultacji biznesowych!

Zapraszamy wszystkich chętnych innowatorów na konsultacje biznesowe, mające na celu uzyskanie informacji dotyczących planowanego zamówienia publicznego polegającego na opracowaniu narzędzia inteligentnej wyszukiwarki, która w bieżącym czasie wspiera pracowników biura obsługi klienta w wyszukiwaniu odpowiedzi.


Opis wyzwania

Rzeczywistość zmienia się w tempie, za którym trudno nadążyć. Ludzie przyswajają zmiany i adaptują się w różnym tempie. Tym większym wyzwaniem jest „wyrównywanie” wiedzy u pracowników Contact Center (CC). PGNIG ma ponad 7 mln klientów, którzy czasem potrzebują wsparcia. Klienci oczekują, że pracownicy CC będą wiedzieć wszystko i pamiętać każdy szczegół z regulaminu każdego z produktów. Jest to bardzo obciążające. Pracownicy powinni przede wszystkim skupić na rozwiązywaniu złożonych problemów klientów, a dopiero w dalszej kolejności na tym by z pamięci cytować wszystkie przepisy, regulaminy czy procedury.
 
W problematycznych kwestiach pracownicy na ogół zasięgają informacji u kolegów/koleżanek bądź samodzielnie starają się wyszukać potrzebne informacje. Taki sposób postępowania jest nieefektywny, znacząco wydłuża czas rozmowy/obsługi klienta. Dodatkowo, zwiększa się ryzyko pomyłki.


Optymalne rozwiązanie to…

Optymalne rozwiązanie to wyszukiwarka na bazie AI, która wspiera pracowników CC (lub pracowników back office) w dotarciu do potrzebnych informacji już w trakcie konwersacji z klientem, lub podczas przygotowywania odpowiedzi na zgłoszenie.

Główne funkcje systemu:

  • rozpoznawanie intencji (NLU) w języku polskim. Pracownik wpisując w wyszukiwarkę frazę w języku naturalnym powinien otrzymać podpowiedź w formie zaznaczenia fragmentów treści procedur/regulaminów, w których znajdują się poszukiwane przez niego informacje, bądź, w formie propozycji streszczenia, czyli gotowej odpowiedzi do przekazania klientowi,
  • możliwość trenowania/douczania systemu
  • możliwość zbierania informacji nt. spraw, o które pytają klienci (moduł statystyczny),
  • możliwość zarządzania uprawnieniami i dostępami, tworzenie grup użytkowników,
  • przyjazny interface przeglądarkowy.

Dodatkowymi funkcjonalnościami mogą być np. sugerowanie konsultantowi dalszego przebiegu rozmowy.

Mierniki skutecznego wdrożenia

  • skrócony czas, który pracownicy Contact Centre, Biur Sieci Sprzedaży i back office potrzebują na przygotowanie odpowiedzi oraz skrócony czas oczekiwania przez klienta na odpowiedź,
  • zwiększona satysfakcja klientów i zaufanie do marki,
  • zwiększona satysfakcji z pracy u pracowników pracujących z klientami.

Jesteś gotów podjąć wyzwanie?

Zacznij od skonsultowania pomysłu

Zapraszamy wszystkich chętnych innowatorów na konsultacje biznesowe, mające na celu uzyskanie informacji dotyczących planowanego zamówienia publicznego polegającego na opracowaniu wyszukiwarki na bazie AI, która wspiera pracowników w dotarciu do potrzebnych informacji już w trakcie konwersacji z klientem.

 

Zgłoszenia można składać:

  • Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lukasz.krajnow@pgnig.pl wraz z opisem profilu działalności i dotychczasowych doświadczeń w podobnych projektach.

Link do zgłoszenia: http://bit.ly/govtechlab

 


Przydatne dokumenty:

  1. Regulamin dialogu techniczego
  2. Ogłoszenie o dialogu PGNIG

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o konkursach i programie GovTech Polska, zostaw swój adres mailowy: